Διδακτικές-Εκπαιδευτικές Επισκέψεις
Δράσεις ενάντια στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό

Δράσεις ενάντια στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο της πρόληψης φαινομένων βίας στους σχολικούς χώρους, υλοποίησε δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

1. Μαθήτριες Α’ και Β’ τάξης υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Α. Βάγια και Ο. Λυμπερίδου, δημιούργησαν ένα χορευτικό με βασικό μήνυμα «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ», συμμετέχοντας στην εκστρατεία που πραγματοποιεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό. Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=ZmSlJ7M0y9Y

2. Οι μαθητές της Α, Β, Γ τάξης του σχολείου μας στο μάθημα των καλλιτεχνικών με την κ. Τήρλα, δημιούργησαν ένα ομαδικό πανό με μηνύματα, ζωγραφιές και σύμβολα, ως ένδειξη ότι η βία και ο εκφοβισμός δεν έχουν θέση στην κοινωνία πόσο μάλλον στο σχολικό περιβάλλον.

3. Οι μαθητές όλων των τάξεων συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων και με έναν βιωματικό τρόπο που επέλεξαν η Ψυχολόγος κ. Μασούρη και η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου μας κ. Κατσανά, ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες του εκφοβισμού, της αυτοεικόνας, της ενσυναίσθησης και τέλος συζήτησαν για τις παρεμβάσεις σε επίπεδο πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.

4. Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες δύο τμημάτων της Α και Β τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής της Χαλκίδας, συνοδευόμενοι από τον Διευθυντή κ. Κεσελόπουλο και τις Συμβούλους Σχολικής Ζωής κ. Βάγια και κ. Μπέκου. Μέσα στην Αίθουσα του Δικαστηρίου Ανηλίκων παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συζήτησαν με τους πολύ έμπειρους Επιμελητές Ανηλίκων, την κυρία Χρύσα Αθανασίου για την «Παραβατικότητα των ανηλίκων» και τον κύριο Γιώργο Καρβελά για την «Ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό, αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα από θετικά πρότυπα».