Παρουσίαση Μαθητικής Εργασίας στην Εκδήλωση Τοπικής Ιστορίας για την 25η Μαρτίου 1821
Την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 μαθητές της Γ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας: κ. Ηλία Νικόλαο, κ. Βάγια Αργυρούλα και την κ. Σακελλαρίου Χ., μετέβησαν στο Συνεδριακό Κέντρο της Π. Ε. Εύβοιας, όπου συμμετείχαν στην εκδήλωση Τοπικής Ιστορίας για την 25η Μαρτίου με θέμα: «Η Επανάσταση, η απελευθέρωση και η ενσωμάτωση της Εύβοιας στο νέο Ελληνικό κράτος […]





