Διδακτική Επίσκεψη Β Τάξης στο Μουσείο Συναισθημάτων
Την Τετάρτη 04 Δεκεμβρίου 2024, μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς Χαρά Σακελλαρίου (ΠΕ02), Παναγιώτα Κοκκάλα (ΠΕ02) και Αλκυόνη Καραγιώργου (ΠΕ02.50), πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Μουσείο Συναισθημάτων που εδρεύει στην Αθήνα και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Το Παλάτι του Θυμού». Τα παιδιά, αφού μοιράστηκαν σε τρεις ομάδες των 15 μελών εκάστη, ήρθαν σε επαφή μέσω […]





