
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Πάρκο Ελευθερίας
Τη Δευτέρα 29/01/2024 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ’ Γυμνασίου στο Πάρκο Ελευθερίας (Αθήνα) στο πλαίσιο της συμμετοχής των μαθητών μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: « Επιστροφή στο παρελθόν, στην ιστορία, στη μνήμη…».
Τα παιδιά πραγματοποίησαν ταξίδι στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας δια μέσου των κτηρίων του χώρου και με αφετηρία την εποχή του Ελευθερίου Βενιζέλου και τη στρατιωτική χρήση τους κατά τους Βαλκανικούς πολέμους, έφτασαν έως την εποχή της δικτατορίας και τη μετατροπή τους σε γραφεία και χώρους κράτησης των αγωνιστών της δημοκρατίας. Επισκέφτηκαν τον χώρο του Σ.Φ.Ε.Α. (Σύνδεσμος Φυλακισθέντων κι Εξορισθέντων Αντιστασιακών) και περιηγήθηκαν στα κελιά και τα κρατητήρια, είδαν φωτογραφίες εκείνης της εποχής και προσωπικά αντικείμενα αγωνιστών, καθώς επίσης ανέγνωσαν δημοσιεύματα από εφημερίδες εκείνης της εποχής.

Εν συνεχεία, επισκέφθηκαν το «Κέντρο Τεχνών» όπου περιηγήθηκαν στην έκθεση ζωγραφικής του Παναγιώτη Π. Κατσίχτη με θέμα: «Ζωγραφική διαδρομή Νέα Υόρκη – Αθήνα , σταθμοί ζωής».
Οι μαθητές μας προβληματίστηκαν, διατύπωσαν τις απόψεις και εξωτερίκευσαν τις απορίες τους σχετικά με όσα είδαν κι άκουσαν, συμμετέχοντας τουτοιοτρόπως στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Υπογραμμίζεται ότι η εν λόγω επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Ιστορίας.




